Cansu2233 olmazmı canım ilk doğumum olacak çok acı olur mu doğururken falan diye düşünüyorum 😅
Ama bağırmak çözüm olmadığı olduğunca hafif karşılamak gerektiğini okudum genelde öyle yorum yapıyorlar
Bol bol dua ettim falan diyorlar
Bir de doğum videoları izledim elbette ağrılı oluyor tabi kötü hikayeleri paylaşmamışlar daha izlenebilirleri koymuşlar ona rağmen kadının acısını görüyorum çocuk doğunca oh dediklerini duyuyorum sanki yani çocuk doğum kanalından çıkan süre boyunca iyi bi acı yaşanacak
Bunu nasıl karşıladığımız önemli
Kafa da evet ağrılı olacak dayanabilirim buna diye kendimi rahatlatıyorum
Bi süreç bu süreci iyi karşılamyı düşünüyorum