K123k Nts de bebeğin kalp atışı 170 190 arası gidip geliyor sizce normalmi orda ki hemşire çok yüksek dedi doktorda evet yüksek dedi başka bişey demedi Birde bebek çok assaya inmiş şu sıralar dikkat et heran gelebilir dedi 35+5 haftaligim kilosuda 2620
Lalemmm12 K123k stres yaptıkça bebeğin kalp atışları daha çok olur kendini stres altında hisseder ve erken doğuma gider bu süreç bebek anne ne hissederse hisseder oda korku mutluluk o haftalarda stres yapmamaya çalış rahatla kendini gevşek bırak dua et ona da dua oku