beysenyil Belirtileriniz var mı kızlar, benim kasıklarıma ağrı geliyor arada oda dizlerime vuruyor. İki gündür de bel ağrısı ve uyku hali oluyor. İnşallah bu ay güzel sonuçlar alırız 🌸
_Mother_ beysenyil inşallah hepimiz olumlu sonuçlar alırız normalde adet tarihim dündü ama 22 Mayıs’ta yumurtlama gördüm o yüzden 5 Haziran veya 8 inde adet olmam gerekiyor psikolojik belirtiler her ay var 😂😂
beysenyil _Mother_ hadi inşallah güzel haberleri de birbirimize veririz 🤍 geçen ay hiç belirtim olmadı ama kimyasal gebelik geçirdim bu ay umutluyum gibi
Feride_01 _Mother_ benimde aynı tarihler yumurtlama oldu regl 7 Haziran beklemedeyim inşallah güzel sonuçlar alırız
_Mother_ Feride_01 benim karnım çocuğumdan beri ağrıyor o yüzden seçemiyorum 😂😂 bakalım birbirimize güzel haberlerle dönelim
Feride_01 _Mother_ benim pek umudum yokta nasip bakalım klomen kullandım yumurtam 18ml oldu çatladı sonra dupbaston kullandım oda bitmek üzere
_Mother_ Feride_01 evet erken ben meraktan birkaç saat önce test yaptım da birşey anlamadım benimde 6 gün oldu en azından şu 10 günü devirseydik bir ben bu ay bir ton test yaptım Allah’tan eşim kızmıyor bir ton para verdim ovulasyon dur erken gebelik testleri dir 10 tane den fazla test yaptım 😵💫🫤
Feride_01 _Mother_ ben geçen ay 5 gün geciktim diye 7 tane test 2 defa kan verdim sonunda regl oldum bu ayda ovolosyon testleri yaptım 24 dü kadın doğuma gittim çatlamıs dedi yumurtan bende değerlendirdim bütün günleri bakalım nasip bugün dayanamadım yaptım çıkmadı 2 ay önce düşük yaptım bi problem yok tekrar olmasını çok istiyorum
_Mother_ Feride_01 bende Şubat 26 Şubat’ta hamile olduğumu öğrendim ama kimyasal oldu Mart’ta adet olmadım Nisan ayında doğum kontrol hapı kullandım rahim duvarında incelme olduğu için bu ayda muayene de sorun çıkmadı herşey yolunda dedi doktor 22 sinde ovulasyon da pik gördüm sadece 23 ü gece değerlendirme imkanı buldum ama bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah beni haberdar et son durumdan aynı günlerimiz
Feride_01 _Mother_ valla ben 9 mayısta regle oldum biter bitmez gün aşırı değerlendirdim bugüne kadar bakalım şurda 8 gün kaldı 🤲🤲Allahım güzel haberler vermeyi nasip eder inşallah