serra88 Yarin tam 25 haftalik oluyoruz, simdilik sikayetim yok, sizler nasilsiniz kizlar? Bir tek yorgun hissediyorum kendimi ama geceleri uyamadigimdan dolayi oyle, asiri sicakliyorum 😄
Arelmom_ serra88 25 haftalık çok şükür çok güzel başladı 23 ve 24 hafta ben biraz zorlanmıştım ama 25 te prenses gibi hissediyorum ☺️
Adenmom_ serra88 biz de dün 24 haftalık olduk sanki biraz ağırlaşmaya başladım yorgunluk oluyor çalışıyorum ama sanırım ondan
merimiri serra88 24+2 bugün biraz halsizim daha iyiydim dünden bugüne bile fark ediyor sanırım 🤷🏻♀️ yemek yiyince daha zor oluyor
Tgcegri Biz de 25 haftalık oluyoruz yarın ama sağ kolda uyuşma çok ayakta durunca şiddetli ve uzun süre geçmeyen bel ağrısı oturunca da kalça ağrısı 🥲🥲 daha ne olabilir dedikçe bir şikayet daha ekleniyor bu haftaya kadar da baş ağrısından çok çekmiştim tam geçti dedik ödem ve uyuşmalar başladı arkasına bu ağrılar eklendi 🥹🥹🥹