merhaba, ben adet günüme 5 gün hala hem erken test hemde kan testi yaptırdım negatif çıktı. bugün adet gecikmemin 3. günü hala olmadim ama sürekli adet olacakmisim gibi ağrılarım oluyor. onun dışında göğüs hassasiyeti yada mide bulantısı tarzında belirtilerim yok. sizce gebelik var mıdır?