Benim doktorum 12. Haftaya kadar kesinlikle önermiyorum. Çünkü vurulan iğnenin ve alınan hapların bebeğe nasıl bir etkisi olduğunu bilmiyoruz kötü etkileyebilir dedi . 12. Haftadan sonra da önermiyorum ama anne dayanamıyorsa mecbur gibi bir şey dedi. Benimde kanal tedavisi enfeksiyon kapmış ve kemiği eritiyormuş ne yapacağımı bende bilmiyorum. Her geçen gün daha çok ağrıyor ve şişip morarıyor. Daha gebeliğin 8. Haftasındayım sonuna kadar inş dayanabilirim bilmiyorum. Allah şifa versin