Z_L Merhaba. Son adetim 18 aralıkta başladı. Sezaryen tarihim eylülün kaçına denk geliyor sizce? Ben 24 eylül istiyorum(özel bir anlamı var çünki) O zaman yapıla bilir mi? Yoksa çokmu geç? Bilgisi olan varsa söylesin lütfen
Eliffyamann Z_L oğlumda son adet 9 ocakti ve 16 ekim 40 hafta dolmuştu normal bekledik, olmayinca 19 ekim sezeryan olmuştum, sizin tarihe gore 24 eylul gibi 40 hafta oluyor sanırım, planlı sezeryanda 40i tamamlamazlar diye düşünüyorum
Hulo2105 Z_L eğer 24 eylül 38. Hafta ve sonrasına geliyorsa olur tabi. Bende mesela 8.8.2024 istedim ama 37. Haftanın sonuna geliyordu doktor olmaz dedi. 15 ağustosa gün verdi 38+5 oluyor yani
yasemincicekkk Z_L 40. Haftaya kadar sezaryen bekletmesi zor canım . Kaldı ki, sezeryan günü alınıyor bebek 1 gün öncesinden 1 hafta öncesinden geliyor gibi çok hikaye okuduk burada . Bebeğin son zamanları geldiğinde hala seninleyse ve herşey yolundaysa doktoruna tarih konusunda rica edebilirsin
Z_L Hulo2105 Hulo2105 Hayır. 40cı hafta 24 eylule denk geliyo. 40da yapila bilir mi acaba sezaryen yoksa daha önce mi ?
Hulo2105 Z_L yok 40 a kadar beklemez 38-39 hafta arası alır. 10-15 eylüle falan gün verir bütük ihtimal