Elifaksoy Arkadaşlar hamile kaldımdan beri hiç belirtim olmadı aynı şeyler sizde de varmı ?? Hiç kusmadım mesela :)
Seyymaa Elifaksoy Maşallah diyeyim çok şanslısın bulantılar kusmalar herşeyden tiksinmeler insanı ruhen ve bedenen çok sarsıyoor. 36ıncı haftadaym bulantısız günüm geçmedi :)
Zeynepkozan Elifaksoy bizde 10 haftaligiz masallah bende hic kusmadim bazen acizik bir bulanti oluyor ama daha cok karin agrilarim oldu
Sena1302 Elifaksoy Ayyy benim ilk 10 haftam rezalet geçti yeni düzeliyorum bende ama gaz problemim oluyor 🙄 şimdi 12 haftalığız
meryemm_demir Elifaksoy Hafif mide bulantım oldu kusmadım bende 😊 12 haftalığız bizde sadece baş dönmem çok fazla oluyor ellerim kaşınıyor sebebini bilmiyorum ama doktora danışıcam 😊 sağlıkla alalım inşallah 💕
Elifaksoy O bendede oluyo adet sancısı gibi kanaman olmadıkdan sonra korkma :) Allah’ın izniyle biran önce alalım evlatlarımızı elimize
Mervemim Bnde 12 hafta yeni olucam kusmadım ama kussamda rahatlasam diye düşündüğüm sabahlarımı anlatamamm hala daha rahatladığım söylenemez bnce çok şanslı bir annesin maşAllah diyelim kendini hiç nazar etme 😂😂
Elifaksoy O bendede oluyo gaz :) benim sadece vajinamda ara ara çok değil kramp giriyo bide göğüslerim kaşınmaya başladı çok 🤨 bi belirtim bunlar bide aşırı tatlı yiyorum 😂 anlatamam ekşiyle hiç aram yok sizde varmı 😂
Zeynepkozan Elifaksoy valla ikisi de dengeli hem tatli hem eksi de ama hayatimda ilk defa bir eksi istedi canim soylemeyim simdi gercekten guzelmis olabiliyor 😄
Sena1302 Elifaksoy Bende aşırı ekşi ve acı yiyorum göğüslerimde şişti ve baya hassaslaştı kramp zaten Allah’ın emri o ara ara oluyor 😂
Elifaksoy Valla benim hep tatlı ekşi bişey yedimii miydem kalkıyo :) iy yazarken dahi aklıma geldi yok yiyemem asla :)
Zeynepkozan Elifaksoy hayirlisi bakalim saglikli olsunlar da hamileligimiz de guzel gecer ve dogumda guzel olur insallah ben smdiden baya korkuyorum cunku 🙄 bu arada cinsiyet belli oldu mu sizin ikili testi yaptirdiniz mi ?
Elifaksoy Zeynepkozan çarşamba belli olcak ense kalınlına bakalım dedi doktor bekliyorum belki cinsiyet belli olur yada olmaz blmyrm
Aryaa Benimde bulandım 11 haftada azaltı şimdi 12 haftadayım yok çok şükür ama arara rahıme sancı gırıyor normal heralde bende cok ekşi ve açı seviyorum bide bulantımı alıyordu benimde gögüslerim kaşınıyor ama ahrısı baya azaldı normalmi
Bbuussrra Kızlar merhaba ben 12 haftalık hamileyim ve saçlarımda aşırı derecede dökülme var sizlerdede oluyor mu oluyorsa ne kullanıyorsunuz