Lykiav Kızlar 6.haftadayim ve bugün ilk doktora gittim. Karnimdan baktı kese yoktu alttan baktı keseyi gördü ama bebek yoktu. 10 gün sonra tekrar çağırdı. Olumlu gözüküyor dedi ama bu haftada normal mi?
CereenCkr Benimde öyleydi ilk gittiğimde ultrasonla görünmedi alttan muayene ile gördü sonra ki hafta da bebiş göründü 🤩
byrktrs Suan 19 haftalık hamileyim 6+1 de keseyi alttan gördü 7+1 de de kalp atışı duyduk endişelenmeyin 💙