Kızlar bebeğimi hemen küvöze almışlardı, ten teması hiç olmadı. Kendim elimle masaj yaparak, sıcak tutarak sağmaya çalıştım, şırıngayla ucuna geleni süt saklama poşetine biriktirdim azıcık da olsa. Sağ mememde ilk seferde kendini gösteriyor ama sonra sıfır. Elektrikli pompa işe yarar mı? Manuel var da hemşire onu kullanma mastit yapar dedi? Uçları da baya hassas şu an acaba mastit böyle bir şey mi ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler