Merhaba 23+2 haftalık hamileyim. Daha çok ayaktayken başımın üst kısmında basınç ağrı gibi bir şey hissediyorum bazen gözlerime de vuruyor. Bir süre oturunca veya başımın üstünde buz gezdirince iyi geliyor. Doktor damar genişlemesi olabilir dedi normal karşıladı. Tansiyonum da normal. Bu durumu yaşayan var mı ? İki üç haftadır böyleyim