Merhaba hanımlar. İlk doğumum 3 yıl önce planlı sezeryanla oldu. Yani doğum sancısı olmadan doğum yaptım diyelim. Şimdi 34 haftalık hamileyim. İki gündür ara sıra regl sancısı gibi aşağıya vuruyor ve bir iki dakika sonra geçiyor. Dün 3 kere oldu bugün bir kere oldu. Doğum sancısı mi bu ne bilemedim. Açıkçası başlıkta bulamadım araştırmak için.