Tugbamete Buraya ilk üye olduğum günden beri herkesin doğum hikayelerini okudum acaba bende yazabilcem mi nasıl olcak derken banada nasip oldu 🙏🏻🙏🏻 38.haftamda ilk çatı muayenem olmuştu 1 cm açıklığım vardı ve normal doğum için bekliyorduk doktorum herşeyin çok uygun olduğunu söylemişti ama bu yaramaz erkenden gelcek gibi sabırsız yılbaşını geçirsin ama tembihle onu dedi şakalaştık randevumuzu aldık çıktık.Benimde içimden hep yılbaşında doğacağı geçiyordu.31 Aralık gecesi saat 01:30 civarıydı koltukta otururken sıcak bi ıslaklık hissettim hemen lavaboya gittim çamaşırım ıslanmış aniden tuvaletim geldi yumuşaktı toparlanırken bacaklarımdan sular akmaya başladı nişanım gelmedi benim hemen eşimi uyandırdım hazırlanıp yola çıktık doktorumuza haber verdik normal doğum eve yollarlar diye hiç bişeyde almadık yanımıza öylece gittik hastane evimizin yan sokağında diye bu rahatlığımız 😊 ilk alttan muayene oldum direk sular boşaldı 2 cm açıklık var dedi ebe yatış yapıyoruz normal olcak sanırım dedi odaya çıktık nst ye bağladılar doktorunuz sabah 7 gibi burda olcak dediler imzalar alındı doğum hakkında ve bu süreç hakkında bilgiler verildi. nst sonucuna bakınca ebe çikolata yedirdi bidaha bağladılar tekrar çikolata yedim bidaha bağladılar bu sefer sezeryan olma durumunuz var doktorunuzla iletişimdeyiz dediler ters giden bişey olduğunu anladık her defasında nst uyarı verdi en son verdiği uyarıdan sonra tekrar alttan muayene yapıldı ama ebe bu sefer resmen kolunu soktu hemen sezaryene alıyoruz doktorunuz 5 dk ya burda dediler biz tabi panik noluyor diye bebeğimin boynuna 2 kez beline 1 kez kordon dolanmış yukarda kalmış ve kalp atışları 50 lere düşmüş paldır küldür doğuma alındım doktorum geldi ben bu yaramazı bildiğimden evde sizin aramanızı bekliyordum dedi doktor o kadar önemli ki kızlar spinal sezeryan ile 38+5 te 01.01.2019 sabah 05:05 te mucizemi kucağıma aldım ve ben doğumdan o kadar çok korkuyordum ki doktorum sayesinde çok rahat girdim eşim bile şaşırdı rahatlığıma Rabbime bin şükür şuan kollarımda sağlıklı bir paşam var. Bir gülüşü ömre bedel tüm acılarınızı unutturuyor. Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah bazen herşey istediğiniz gibi gitmeyebilir oluruna bırakın herşey olcağına varıyor 🙏🏻💕
Zeynepkozan Tugbamete allah saglikli uzun omurler versin anali babali buyutsun insallah darisi tum hamislerin basina 😊