Beyzanur_42 Kizlar porcoz ve ozonu wcye dokmustum kendimde bişey yok ama basım hafif dönüyor yogurt yedim ayran içtim temiz hava almaya çalışıyorum 🥺🥺 Başka ne yapmam gerek hamileliğimin 19 .haftası dayım bebeğim için endişe ediyorum …
elifozkann Beyzanur_42 ortamda uzun süre kalmadıysan sorun olacağını sanmıyorum yeterince havalandırdıysan falan