Kızlar 8+6 olduk bugün yarın kontrolüm var ama bir korku oluyor içimde gerek burda okuduklarım gerek çevrede yaşanılanlar bebek iyi mi kalbi durdu mu gelişti mi sürekli düşünüyorum ve korkuyorum tek ben miyim böyle yoksa bütün anne adayları böyle mi 🙈 ilk gebeliğim çok bekledim birşey olucak diye ödüm kopuyor