Limpid canm bende bu korkuyu kızımda yaşadım ilk gebeliğimdi ve ilk ameliyat tecrübem olacaktı. O kadar korktum ki herşey aklıma geldi sağ dan soldan saçma sapan şeyler duydum. Ben çok ağladım hemşire beni alıp götürdüğünde uyuşturana kadar ağladım korktum. Sonra zaten hafif mayıştım ameliyat sırasında. Sondayı da uyuşturduktan sonra taktılar. Hiç bilmedim. İğneyi belden vuruyorlar daha acıdı mı acımadı demeden hemen uyuşuyor ve yatırıyorlar 2 saniye bile sürmüyor. Ama ameliyattan çıktım hiç korktuğun gibi birşey yokmuş dedim kendi kendime gerçekten de öyle. 3 4 saat sonra da sondayı çıkarttılar bilmedim bile ayağa kalktım biraz ağrı oldu ama dayanılır ve bol yürüdüm. O yüzden hiç kendi kendine korku yapıp kendini boşuna yorma canım