Aslan-mom Son haftalarda tansiyon yüksekliği yaşayan gebeler varmı 138/73 çok mu rüksek ve riski nedir
Melosunannesii Aşırı yüksek değil bence 33. Haftamdayim 14 15 civarı çıkıyor 3 kez tansiyon ilacı almama rağmen doktor suanlik bir sıkıntı yok diyor 37 ye kadar bekliycez tuzu hamur işi paketli gıdayı çıkarın hayatinizdan