Öncelikle herkese merhaba
İkinci çocuğumuzu iki aydır istiyorduk Ramazan’da yumurtlama günlerini Değerlendirmedik🙃 O yüzden o ay olacağını düşünmüyordum zaten. Daha sonra Ramazan’ın ikinci yarısındaki yumurtlama günlerinde tutmamış. Son adet tarihim 16 Nisan’da beklenen adet tarihim ise 12 Mayıs’tı. Yumurtlama günlerinde bir gün dolu bir gün boş şeklinde ilerledik, Bu bacakları havaya kaldırma işleri falan ne kadar mantıklı bilmiyorum ama ne yalan söyleyeyim ben de denedim🙈 ama benden size tavsiye eşinize yumurtlama günlerini söylemeyin çünkü gerçekten stres yapıyorlar👻😂 12 Mayıs Pazar günü eşimi iş için şehir dışına yolladım kızımla trafikte saatler geçirdik ama içimde böyle böyle hep bir sanki hamilelik varmış gibi hissediyordum çünkü 8-9 gün öncesinde Kasıklarım çok batıyordu göğüslerim çok şişmişti su gibi akıntım vardı meğer bunlar hep hamilelik belirtisiymiş ilk çocuğum da bu kadar belirgin yaşamamıştım. Adetden beş gün önce erken gebelik testi yapmıştım çok iyi bir markanın çok iyi bir testi demişti eczacı ama o teste çıkmadı daha doğrusu ben testi bozdum sanırım çok fazla idrar koyarak .. Akşam test yaptım ikinci çizgi koyuydu Sabah olunca hemen sağlık ocağından kan Verdim 127 çıktı ikinci kan sonucum 217 çıktı hatta ikiye katlamadığı için üzüldüm ama doktorun bir sorun olmayacağını söyledi. 5+2 de 8 milimetrelik bir kese gördük Çok şükür. Kalp atışı için sekizinci haftayı bekleyeceğim💞 Rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın birbirimize dua edersek iyi olur en kısa zamanda her isteyen inşallah evlat sahibi olsun💜