ttazeannee Busearden kaç haftalıksınız haftanız küçükse eğer gebeliğin başında kan basıncının artışına bağlı olarak olabiliyor benim de oluyordu ama kanamanın miktarı da önemli çok kanıyorsa sağlık ocağında ya da yakında eczane varsa Bi tansiyonunuza baktırın
Emineseugur Aman ihmal etmeyin hemen kontrole gidin anlatın doktorunuza tansiyon büyük ihtimalle benimde 35 de başladı hemen tansiyon ilacı başladı şükür iyi geldi.
Busearden Emineseugur Yok tansiyonum hatta normal tansiyonun bı tık altı dedi sağlık ocağı yani tansiyondan degil.ama doktorum da normal dedi 😏
Busearden ttazeannee 21 haftalık ama tansiyondan değil sağlık ocağı tansiyonun normalin altında zaten hastaneye gitmene gerek yok dedi doktorumda normal hormonlardan dedi bakalım 😤