Kızlar 35 haftalık hamileyim Bebeğimin boynunda iki tur Kordon dolanması var şu anda makat gelişi duruyor boynunda da Kordon olduğu için dönmesi Biraz zor Sen sezeryan olabilirsin dedi aynı zamanda Tansiyonum 13 ve 14′lerden aşağı inmiyor Bu da bir sıkıntı biliyorsunuz Ben doktoruma haftaya gittiğimde 37 + 2′de yani bayrama girmeden bebeği alalım sezeryanla demek istiyorum Sizce? Biliyorum anne karnında bir gün bile geçirilmesi çok önemli ama 38 haftalık olduğunda Doktorum yok yani bayramda bayram sonrası 39′a denk geliyor bu Tansiyonum ve Kordon dolanmasından korktuğum için 37′lerde aldırmak istiyorum