gayesblog ssevilmommy bende 14+3 de gideceğim tahmin de bulundu ama bakalım inşallah netleşir. Özel hastane ve doktor iyi ise cihaz vs doğru çıkıyormuş
Eli0-fffffff gayesblog bende iyi bir özel hastaneye gittim ama 20. Haftada çinsiyet öğrendim bebeğin poziyonuna da bağlıyöış öyle dediler
Huryekrca Ben tam 14 haftalıkken öğrendim oğlumda 12 haftalıkken öğrenmiştik bu da erkek gösterirse öğrenebilirsiniz
Aleynaceyhannnn ssevilmommy ben bugün gittim 14+3 günlük olduk doktorum %90 kız dedi cinsiyet görünüyor yani eğer erkekse daha erken bile belli olabilir