Arkadaşlar merhaba inşallah cvp verebilecek biri olur ben doktorumun tavsiyesi ile 2li 3lü 4lü tarama yaptırmadım fetal dna yaptırdım sonucu bekliyorum o sırada doktorum afp mom testi yapalım dedi cumartesi günü kan alındı 10 güne kadar sonuç çıkar dedi doktorum ben e nabızdan dün baktım afp mom 25.76 çıkmış doktoruma sonuç çıktı diye mesaj gönderdim kendisi grafiğin çıkması gerektiğini bu tek başına birşey ifade etmediğini söyledi tatmin oldummu hayır bu çıkan diğer afp değerimi mom değerimi onu anlamadım mom değeri çok küçük sayılar çıkıyor mesela 3 baya riskli görünüyor içimi birazda olsa rahatlatabilirseniz çok sevinirim:(