Genel olarak insanlarda, hamilelikte canının çektiği şeyi yemek lazım yoksa çocuğa bir şey olur (Allah korusun) inanışı mevcut.
Benim pek batıl inançlarım yoktur ama konu bebeğim olunca tabi insan bazen farklı düşünebiliyor.
Şimdi sorum şu. Hamilesiniz ve canınız bir şeyi çok çekiyor ama o şey zararlı. Ketçaplı patates kızartması gibi. Hamileyim canım çekti abartmadan yiyeyim mi dersiniz? Yoksa bebeğim için zararlı, elimden geldiğince bu isteğimi bastırayım mı dersiniz?