Kızlar adetim biteli 5-6 gün olması lazım ama lekelenmem kesilmediği için net olarak dün bitti diyorum. Bugün yumurta akı akıntılarım başladı muhtemelen yarın be sonrası günlerde yumurtlamam gerçekleşecek. Hsg randevum 31 mayısta yani 2 gün sonra. Şimdi o günlerde yumurtlamış olsam hsgde verilen ilaç yumurtayı yok ediyor sanırım yani bu ay da gebelik olmayacak değil mi ? Acaba bir ay sonraya mı ertelesem ? Çünkü bu ay bebek olması için her şeyi deniyorum soğan suyu hayıt otu çayı folik asit d vitamini yürüyüşler pekmez bal arı poleni ne varsa yani..
sizce hsg çektirmeli miyim ? Bir yandan da lekelenmelerim uzun sürdüğü için rahim içi polip olmasından endişeleniyorum….. bilemiyorum akıl verin bana nolur ya