Mer3459 Aşırı aşırııı heyecanlıyım oğlum ne zaman gelecek sanki ilk bebek gibi hamile olduğumu öğrendiğimde çok ağlamıştım hiç bu kadar heyecanla bekleyeceğimi düşünmüyordum sizler de durumlar nasıl uyku yok bende kasık ağrım çok
GuzelMelegimm Mer3459 benimde o civarda bişey kaldı sezaryen olacağım. Kızımda böyle değildim ama bunu heyecanla ve özlemle beklıyorum. Sağ salim kucağımıza alalım inşallah
Mer3459 6hilal_akin1 evet bebek doğum pozisyonunda normal görünüyor suan ki değişmez dedi doktorum ama tabii genede allah bilir
6hilal_akin1 Mer3459 benim bebişte doğum pozisyonunu hâlâ almadı ama doktorum da normale teşfik ediyor bakalım çatı muayenesinde ne olacak
6hilal_akin1 Mer3459 vallahi aslında dönmesini istemiyorum normal doğumdan korkuyorum inşallah sezeryan olurum