Dün kontrolüm vardı Bebek ters boynunda iki tur Kordon var böyle doğum kanalına girmesi zor dedi Büyük bir ihtimal sezeryan olacağım 37 + 2 de doğum yapan var mı isteğe bağlı sezeryan olan var mı 38′im bayrama denk geliyor doktorum yok Ne yapsam bilemedim