Nlla selamlar💐 geçen hafta Aytül hanımda detaylı yaptırdık, araştırarak gitmiştik. memnun kaldık, muayene gerektiği gibi ayrıntılı yapıyor süresi makul seviyede. Pozisyonu uygun değilse 1 saat ara verip tekrar bakıyor. Muayene esnasında pek konuşmuyor evet :) Bitişte bir sorun gördüyse anlatıyor. Bebeğimizin nazal kemiği haftasına göre 1mm küçük, bunun bilgisini verdi mesela ama aynı anda başka bir bulgu yok. Bunun yanında ¾ adet renkli baskı ve ultrason anında çekilen her fotoğrafı asistanı Wp üzerinden gönderdi sağolsun. Bebeğim pozisyon değiştirmediği için 2 hafta sonra kontrole çağırdı, görülemeyen iki organı için :) durumlar böyle