Kızlar benim de bebeğim 2500, 32+2 haftalık hamileyim çevremde ki insanlar çok kilosu var, evet biraz haftasına göre ileri de ama doktorum gayet sağlıklı hiç bir sorunu yok dedi, ama etrafımdakiler sağolsun morali sıfırlıyor, düşüncenizi alabilir miyim