Pskbeyza merhabalar bende ilk haftalarda aynı şekildim bizimki hatta tırtıklıydı doktorum çokta ümitli değildi bebeğin yaşıcağından çok şükür 1.5 hafta yatakta geçti kesem düzelsin hareket etmiyim diye düzeldi mucize gibi suan çok sukur rabbıme 36 haftalığım doğuma az kaldı bebeğimde bizde çok sağlıklıyız rabbim inşallah sana da aynı duyguları tattırır sağ Salim kucağımıza almak dileğiyle 🫶🏽