Ozgis1s tezel-3 5+6 günlük hamileyken betam 37.000 çıkmıştı ve ikiz değil 😂 merak etme beta yüksekliği kesin ikiz demek değil 🥰
tezel-3 Mehlika26 yoo ben değer normaldir diye düşündüm dün bugün postları okuyunca dedim benimki niye böyle aklıma takıldı
1_Pandackk tezel-3 benimde artış çok yüksekti gittiğimde 4 haftalıkken 1 kese görünüyordu 6 haftalıkken kese yine vardı 8 haftada gittiğimde 2 kese vardı 1 tanesinin kalp atışini duyduk♥️ diğeri yoktu kalp atışı
tezel-3 1_Pandackk maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah diğerininde kalp atışını duyarsınız 🌸
Nurozsln tezel-3 Değişiyor bence ya oğlumu öyle fazla öğrendim. 2. Hamileliğimi çok düşük öğrendim boş gebelik yaşadım. Şuan 3. Hamileliğim gittiğim gibi kese gördük beta bakmadık bu yüzden 🤭