4.5 yıl önce normal doğumla doğdu oğlum şimdi kızıma hamileyim, ilk doğumum çok zor ve kötüydü travma yaptı bende ama yinede normal istiyorum ikincide normal daha kolay oluyor hemen doğuveriyor diyorlar ne derece doğru iki ve daha fazla normal doğum yapanlardan tecrübelerini paylaşabilirler mi