İlk gebeliğim. Önceden de hep önceliğim normal doğum derdim kendi kendime. Şimdi hamile kaldım hala aynı düşüncedeyim. Doktorum nasıl doğum düşünüyorsun diye sordu. Ben de siz normal doğum yapamayacağımı söylemediğiniz sürece normal doğum istiyorum dedim. Yalnız bunu duyan etrafımdaki insanlar çok büyük tepkiler vererek vay be sende de iyi cesaret varmış, yok artık ciddi misin, ay yok saçmalama sezaryen ol rahatına bak, o acı çekilir mi gibi şeyler söylüyorlar. Yani adı üzerinde normal doğum, normal olanı aslında bu doğum şekli değil mi? Eskiden korkum yokken şimdi içime korku saldılar. Tabi ki kolay olmadığını ben de biliyorum normal doğumun ama bu şekilde ne istediğini bilen birine böyle şeyler söyleyip korkutmak mantıklı mı? Yoksa ben mi abartıyorum?