gizosss Merhaba kızlar. Burada da karin ağrısı şikayetim olduğunu söylemiştim 29 haftaliktim. Ağrım şiddetlendi ve doktoruma gittim ve nst de sancım çıktı erken doğum riskim var. Sizde karin ağrısı normaldir bebek buyuyor diye dusunmeyin ertelemeyin