Huryekrca 12 temmuzda ben de amniyosentez yaptırdım. Fetal dna yaptırdım iki kere kan alınmasına rağmen ikisinden de sonuç elde edilemedi amniyosentez önerildi. Ultrason bulguları normal , haftası ile uyumlu gidiyor her şey. Korkulacak bir işlem değil , iğneyi hissetmiyorsunuz bile ve işinin ehli bir doktora gelirseniz 5-10 dakika sürüyor. Bebeği ultrasonla gösteriyor ve iğnenin giriş çıkış işlemlerini görebiliyorsunuz. Amniyosentezden sonra 3-4 gün kendinize dikkat etmeniz yeterli. Şimdiden çok geçmiş olsun güzel sonuçlar gelir inşallah 🙏