kızlar son 3 /4 aydır hep istiyordum hamile kalmayı
sonra pes ettim calışmaya başladım bir tarftan kafam dalmıştı çalışmak iyi geliyor
meğersem benim mucizem tutunmuş benim pes ettiğim de reglime 1 afta kala memelerim çok agrıyo dokunamıyordum ağrıdan ama regl olurum diye sanmıştım normal de ben regl günümden bir gün çnce regl olurum hep ama bu sefer o gün olmamıştım neyse bir gün daha bekledim yine regl olmadım gittim test aldım ve cift cizgi cıktı 🥹 o an ellerim titremeye başladı şoktaydım tam da vazgecmişken pes etmişken oldu yani sanırım bu gebelik tam da oluruna braktığın anda oluyor aslında benim ilk gebeliğim değil ikinci gebeliğim 2 bucuk yaşında oğlum var 😍😀 oğluşum abi olçak allah kısmet nasib ederse sağ sağlim kavuşmayı 🥹🥹❤️❤️🤲🏻