21+3 haftadayım 7. Haftada biröksürüğe yakalandım şu aralar hafifledi ama tam anlamıyla geçmedi bazen öyle kötü oluyorki sol kasığımda şiddetli kıap gibi ağrı giriyor çok kötü nefesim kesiliyor 1,2 dakika sürüyor böyle bir durum yaşayn varmı aranızda arkadaşlar