Teslimenursevil Yine erken gebelik testi negatif boşa kullanıyomuşum gibi geliyor ilaçları iğneleri artık
Semakeles61 Teslimenursevil devam edin ilaçlara bırakmayın belki geç tutunma falan olur da idrara karışmamış olur
Merve99670 Teslimenursevil malesef kuzum olsa çıkardı artık doktora söyle kes bence yazık ilacı boşuna içkim olma bari :(
Ucarbabyy Teslimenursevil bazen geç oluşabiliyor benimde çok geç ilerlemişti kimyasal gebelik demişlerdi bir umut devem edelim dediler çok şükür oldu o yüzden moralini bozma ilaçlarına devam et 12. Güne daha çok var
Mucizee80 Teslimenursevil benimde 3. Gün embriyosuydu 10. Gün 15 ile öğrenmiştim gebelik testinde çıkmamıştı bnce bekleyin
Teslimenursevil Semakeles61 doktorumda kullanmamı söylemişti zatende bana boşa kullanılıyomuşum gibi geliyor artık
Bir_nazenin01 Doktor 12. Gün dememiş mi canım saha 5 gün var biraz bırak bence yapma test moralini olumsuz etkiliyor
littlechick Teslimenursevil doktorunuza danışmadan bırakmayın bence başkalarının lafıyla. Burda kimse doktor değil. En faydalı bilgiyi yine doktorunuz verecektir
Semakeles61 Teslimenursevil 3. Gün embriyosu hemde geç döllenip idrara karışması daha geç olabilir umudunuzu kaybetmeyin rabbim mücize kılsın🤲🏻🤲🏻 kan testine güzel pozitif sonuçlar nasip etsin
Teslimenursevil littlechick yok canım tabikidr burdakilerin kafına bakıp kesmiyicem ilaçları cumartesi günğne kadar devam edicem sonrasında bırakırım begatif olursa sonuç