Batuska Sarelle sipariş verdim pazartesi yada salı gelicek.cevremde alan herkes çok memnun.100 liralik ufak bi alışveriş yaptım.memnun kalırsam yine alacaklarım var.
Mrym53 Sarelle bende alışveriş yapmadım ama burda biri daha paylaşmıştı herkes çok memnundu arama yerinden bak istersen
EdaAsrin Ben de bir kere alisveris yaptim memnun kaldim ürünlerden. Tek sorun kargoya verildiginde felan msj gelmedi ne kargodan ne de siteden. Sessizlik beni korkuttu. Ama 5 gun sonra geldi siparisim 😊
Sarelle EdaAsrin aaa neden mesaj gelmiyor ki ne kadar saçma ya bide evde olmadığımız zaman gelirseee 😔
Batuska EdaAsrin ya aynen size kargodan mesaj gelecek demişlerdi.bende tedirgin oldum mesaj gelmeyince.
Serap60 Cok gzl urunleri fln da gvnilir yer cnm instgrm syfasndada musteri memnuniyetleri vr hep byada satis ypiyliyo durekli yni urunler fln gliyo cok gzl
Sarelle Zeynepkozan google ye en ucuz bebek market yaz çıkacaktır canım Instagram hesabı da var enucuzbebekmarket diye
Cismmpoyraz48 Kargo takipten kargo numaranızı yazıyorsunuz kargonuzun nerde ne zaman çıktığı yazıyor kızlar. Bide mesajlar mail adresinde spama düşüyor
Batuska Sarelle benim siparisler 2 iş günü içinde geldi.gayette güzeller yanlış ürün sorunu da olmadi.iciniz rahat olabilir