elifozkann Belki günde 3litreden fazla su içiyorumdur aynı zamanda sürekli tuvaletteyim doğal olarak. Bu normal mi 24+5
Tutaste_ elifozkann ben tuvalaete gidiyorum abartisiz tam 2 dakka geciyor yine hic yapmamis gibi tuvaletteyim azda gelmiyor🤦😀😀😀19+3
gayesblog elifozkann suyu yavaş yavaş içerseniz tuvalete daha az çıkarsınız. Vücut emsin sindirsin suyu. Öbür türlü böbreklerden geçmeyip direk dışarı atılıyor @Tutaste_
elifozkann Tutaste_ o haftada bende cok fenaydım hatta burda yine konu açmıştım 5 dakikda bir gidiyordum
kindacute Evet suyu bir kerede değil yudum yudum için. 5 dkya yayın. Başta aşırı susuzluk sebepli işe yaramamış gibi hissettirebir ama zamanla o hissin azaldığını gözlemleyeceksiniz. Saat başı bir bardak su kafi