1cm acilmam var, dün geceden beri de kanamam var , hastanede test yaptilar, Nişan değimiş. NST de sancilarim cikti ama dayanilmicak gibi degil, düzensiz. Gece eve geldik , bu sabah tekrar terminim vardi zaten, kontrole bakalim ne dicek doktor. Böyle bisey yasayan oldumu ? Sancilarim agirlasinca veya suyum gelince gel dediler yatisini yapalim.