Mom_boy Benimde öyle . Iki gecedir kasilmalarim oluyodu, yatinca geciyodu. Yalanci kasilma sandim. Dün gece kanamam oldu cok hafif, hastaneye gittik 1 cm acilmam var , sancilar da cikti NST de ama dayanilmicak kadar degil. Kanama icin test yaptilar, nisan degilmis. Tekrar eve geldik. Gece de ara ara sancilarim oldu ama regl sancisi gibi. Bu sabah tekrar kontrole gidicem bakalim ne dicek doktor. Bu arada 39+2 haftaligim ilk gebeligim . Hayirlisi bakalim