Shrkzl_ ben 36 haftalık oldum hayla göbeğim ayaklarım özellikle bacaklarım deli gibi kaşınıyor ilk gebeliktede aynıydı geceleri soğuk su tutuyorum belden aşağısina yoksa kasinmaktan Maf oluyorum doktora gidince soyle krem verir belki rahatlatma için ben kaşıntıya çareyi soğuk suda buldum bazen biraz soğuk suyla yıkayıp en son da az bı sirkeyle suyu karıştırip döküyorum banyafan çıkarken iyi geliyor lavanta yağı veya çay ağacı yağı da iyi geliyor sulandırıp spreyle sıkınca yada banyoda sulandırip cikarden o suyu dök kaşıntı başa bela valla