Gmze3108 17+5 3.gebeligim fakat bebek hareketlerini tam olarak hissedemiyorum bu durumu yaşayan varmı?
Beyzakeles Gmze3108 2. Gebeliğim 18+2 yim 1 2 gündür kıpırtı hissediyorum sadece bence normal endişelenmeyin
Gmze3108 Beyzakeles inşallah ya şehir dışındayim doktorumada gidemedim telefonla görüştüm 20 haftaya kadar hissetmemen normal dedi ama işte içim rahat etmiyor yinede