Umay32 ayy beni bitirdi bu durum ya. Ben de kronik alerji hastasiyim ve hamilelikten dolayi ilaclarimi birakmak zorunda kaldim. 6.ayima girdim öyle ya da böyle… Suan saat 7 ve ben burun tikanikligindan uyandim peşine hapşırma krizlerine giriyorum. Gece 4de yattim yine tikanikliktan uyuyamiyorum. Kaç doktora gittim, perinatologuma bile sordum hiçbir şey vermedi. Tek söylediği illiadin o da haftada bir çok zor durumda kalirsam. Bundan daha zor gunlerim olmamişti :))