3 ay önce hamileyken maalesef 4 aylık bebeğimizi kaybettik. Henüz hiçbir geçerli neden bulamadık. Doktor 3 ay korunmamızı önerdi kontrole gittiğimde ovülasyon testi yapayım mı diye sordum onlar sadece seni strese sokar kadının yumurtalama günü 11-19. Gün arasıdır gün aşırı ilişkide mutlaka kısa sürede tutacaktır dedi. Kendizi boşa strese sokmayın hemcinslerim . İlk bebeğimi bir buçuk yıl doğum kontrol hapını bıraktıktan 2 ay sonra öğrendim. Kendinizi üzmeyin eksik hissetmeyin 🙏 öpüldünüz