Cansu1111 İlaçlarımı özellikle gebelik boyunca kullanmadım ilk 4 ay kadar çok zorlandım ataklarım çok fazlaydı ama son zamanlarda hâlâ şikayetlerim devam etse de ilk zamanlar gibi değilim😏 Çok zor bir süreç size ve bebişinize sağlık diliyorumm😌 Bu arada şu an 29+5 iz