Merhabalar. Bebeğimin kıyafetlerini yıkayıp hazırlayacağım. Sadece sıvı yenidoğan deterjanı kullanacağım. Makinem arçelik. Hangi programda, kaç derecede, kaç devirde, kaç dakika yıkamalıyım? Ön yıkama ve Ekstra durulama gerekli mi? Tecrübeli anneler ayrıntılı Yardımlarınızı bekliyorum 🌟