sezz_ Kızlar bugün evladımı kucağıma aldım , emzirdikten sonra göğüs uçlarım çatladı ve çok acıyor göğüs kremi kullanıyorum başka ne önerirsiniz ilerlememesi için
ezeles sezz_ Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün. Göğüs ucu kabı veya gümüş kapak (ben aventin göğüs ucu kapağını aldım çok rahat ettim ilk bebeğimde göğüs uçlarından et kopmuş biri olarak ikincide bu sorun olmadı kapaklar sayesinde) doktorundan muhakkak krem iste birde benim hayatımı kurtaran baktroban antibiyotik krem..( çocuk çok uzun uyuyorsa kremi sürüp kapakları üstüne takıyordum uyandığında göğüs uçlarını yıkıyordun. bebeğin ağzına göğüs ucunu değil göğüs çevresindeki kararan kısmıyla tam yerleştir sadece ucu emerse mahvolursun. emzirmeden göğüsüne sötünü sür ve öyle emzirmeye başla son olarak bebeğin ağzından göğürünü çıkartırken çekerek değil küçük serçe parmağına ağzının kenarından çıkar.
fermaneva01 sezz_ bacım göğüs ucu kremini her emzirmeden sonra sür az daha sabret zaten geçiyor en fazla 1 ay acır sonra iyileşir sık dişini
hayalim35 sezz_ 29 gün oldu hala emzirirken canım yanıyor yarası geçti ama ağrısı geçmiyor şuan bnde tahin yağı sürüyorum fayda eder mi bilmiom umudum hiç yok😣
xhbgns sezz_ Gümüş kapak olabilir, sürekli nemlendirin ama açık kalsın hava da alsın ki iyice yara olmasın kuruyken de gümüş kapak kullanın
Bume Babymom07 bence al dursun tahinin üzerindeki yağı emzirdikten sonra sürüp gümüş kapağı koysan daha çabuk iyileşir
Simge16 Benimde çatladı her emzirmeye canım çok açıyordu sürekli kremi sürdüm ama bir işe yaramadı ne zaman gümüş kapak taktım ozaman iyileşti