AAselinannesi06 Sırtım ve belim kasıklarım ağrıyor affedersiniz vajinama bıçak saplanır gibi saplanıyor bebek çok kasıyor kendini bir yerde toplanıyor 36 hafta sabah hastane kontrolüm var
Aliye35 AAselinannesi06 Canım bir geceyi aynı böyle geçirdim. 38+4 üm. Sabah kalktığımda geçmişti. Boşuna hastaneye gidip kendini yorma yarını bekle derim.
umrumdadegil AAselinannesi06 haftan daha erken en azından 37 olmalısın bence bi gidip kontrol ettir sancın var muhtemelen
AAselinannesi06 Aliye35 bugün fazlaca yoruldum ondan da olabilir ama pek emin olamadım sabah kontrölüm var umarım herşey yolundadır
Aliye35 AAselinannesi06 Yolundadır merak etme ❤️ bebeğin hareketlerini hissetmeye bak. Uyuyorsa uyandır elinle dürt. Hissedersen hiç bir sıkıntı yok demektir.