Echanim Kızlar böyle göbeğimin hemen alt tarafında bı kaç kere sanki damar kalp atıyor gibi oluyor nedir sizce
Kubracigimm Echanim bebeği hissetmeye başlamışsınız ☺️ tekmelerini hissedene kadar öyle oluyor küçükken. Büyüyünce tekmelere ve hıçkırıklara bırakıyor yerini 🥰
Nisaiste Echanim o ya hıçkırıklarıdır ya da kalp atışı bende de oluyo ileri haftalarda daha belirgin olucak 😍🥰
Kubracigimm Echanim evet evet 🥹bende ilk 14.haftamda böyle hissetmeye başlamıştım. Çevrem bağırsak hareketidir felan dedi. Doktorum da hayır bebeği hissediyorsun dedi. 20 haftalıktı sanırım ilk tekmesini de o zaman hissetmiştim 🥰
Echanim Kubracigimm yaa🥰tahmin ediyordum ama emin değildim böyle pıt pıt ediyor bı iki kere ve duruyor
Nisaiste Echanim 31+6 inan bu haftalar hem 2. Çocuğa tövbe ettiriyo hemde 3. Yü bile istettiriyo çok değişik 😂